Wij hebben het medicijn tegen Blue Monday

Als het deprimerende gevoel van Blue Monday je vandaag allemaal teveel wordt, bedenk dan dat het morgen alweer Orange Tuesday is! Op Orange Tuesday realiseren mensen zich dat het tijd is voor een oranje gloed in hun leven en dat ze er een positieve draai aan kunnen geven door zich in te zetten voor anderen.

Orange Tuesday bestaat niet, maar wij wel! Wij zijn de organisatie met genoeg oranje uitstraling om Orange Tuesday werkelijkheid te maken. Word vrijwilliger bij Humanitas, zet je in voor anderen en hou daar een goed gevoel aan over!
Op stichtinghumanitas.nl/vrijwilligers vind je wie wij zoeken, maar het kan best zijn dat je iets te bieden hebt, waar wij nog helemaal niet aan gedacht hebben. Stuur dan een e-mail naar ikwilhelpen@stichtinghumanitas.nl

Weg met Blue Monday! Welkom Orange Tuesday!