Doe deze feestdagen jezelf cadeau

Wat is het mooiste cadeau voor bewoners in Rotterdam en Rijnmond? Jijzelf. Want jouw aandacht en tijd voor een ander is goud waard. Dus doe jezelf deze feestdagen cadeau en word vrijwilliger bij Stichting Humanitas. Je kunt als vrijwilliger meteen aan de slag bij mensen thuis, in onze ontmoetingscentra, verzorgings-, verpleeg- en opvanglocaties.

Vele honderden vrijwilligers in Rotterdam en Rijnmond ondersteunen bewoners in een kwetsbare situatie. De behoeften van bewoners zijn erg divers. Maar één aspect staat altijd centraal: samen doen. Samen een spelletje spelen of een eindje wandelen. Samen naar een lastig gesprek, samen afscheid nemen of juist samen opnieuw beginnen.

We hebben heel veel mooie vrijwilligersvacatures. Bijvoorbeeld bij de thuisadministratie, als maatje, als opvoedondersteuner of als ondersteuner in een van onze huiskamers. Maar misschien heb je zelf ook ideeën? Ook daar is alle ruimte voor! Bekijk de vacatures of neem contact met ons op.
www.stichtinghumanitas.nl/vrijwilligers – 010-2713800 – ikwilhelpen@stichtinghumanitas.nl