Vrijwilliger roept op om doppen in te leveren

Marja Verwaal, vrijwilligster bij Humanitas, zamelt al twee jaar plastic doppen in voor Stichting KiKa, een goed doel dat geld inzamelt voor kinderen met kanker. De doppen die worden ingeleverd worden vervolgens omgesmolten en hergebruikt. De opbrengst hiervan wordt door KiKa gebruikt voor onderzoek.

Bij Humanitas in Hannie Dekhuijzen staat er vanaf nu een doos bij de balie. Het plan is om ze deze week ook bij De Wetering, De Steenplaat en wijkgebouw het Klooster aan te bieden.

Heeft u doppen, of bent u van plan ze vanaf nu te gaan bewaren? Lever ze dan in. Marja zorgt er daarna voor dat de ingezamelde doppen op hun plek komen. Lever in bij één van deze inleverpunten. Bij Humanitas in Hannie Dekhuizen kan dat dus nu al, op de overige locaties na deze week.

En/of deel dit bericht via uw social netwwork! Dat helpt ook 🙂

Hannie Dekhuijzen – Carnissedreef 280;
De Wetering – Loevesteinsingel 55;
De Steenplaat – Persoonshaven 650;
Het Klooster – Afrikaanderplein 7.