Vrijwilliger en medewerker keuken organiseren gezellig ‘feesie’

Afgelopen vrijdag was er een groot zomerfeest bij Humanitas in De Wetering. Dit feest is georganiseerd door Denise (vrijwilliger) en Anja (medewerker van de keuken). Denise had een bewoners-initiatief bij de gemeente ingediend, bedrijven aangeschreven om te sponsoren en er werden driftig statiegeldflessen gespaard, waar ook weer geld mee verdiend kon worden.

Dit alles resulteerde in een ‘feesie’ waarop de bewoners getrakteerd werden op een geweldige high-tea en live muziek van de Hammets. Het restaurant was vrolijk versierd. Vol met flamingo’s 🙂 De bewoners hebben echt genoten, o.a. bij de polonaise, die natuurlijk ook niet mocht ontbreken.

Dit alles zorgde ervoor dat afgelopen vrijdag zo’n dag was dat werken bij Humanitas in De Wetering gewoon leuk is! We hopen en we zagen dat de bewoners het ook heel erg naar hun zin hadden. Graag willen we dan ook Denise, Anja en natuurlijk iedereen die mee heeft geholpen heel erg bedanken!