Talentenscan Humanitas op de Dutch Design Week

Op uitnodiging van ActiZ hebben wij op de Dutch Design Week 2021 in Eindhoven een bijdrage mogen leveren met de Humanitas Talentenscan aan de tentoonstelling die zij daar hadden.

De Talentenscan is een ‘tool’ om te (her) ontdekken waar iemands talenten, interesses en mogelijkheden liggen. Een senior die zich voor het Talentenscan traject aanmeldt wordt gekoppeld aan een Kluscoach. Kluscoaches zijn vrijwilligers, die vaak ondernemende en creatieve achtergrond hebben. Ze zoeken niet naar hulpvragen maar naar mogelijkheden en verborgen talenten.

Op de ledendagen van ActiZ op 19 en 21 Oktober was onze Talentenscan Coach Sophie aanwezig om belangstellenden te informeren. Zij had heel veel enthousiaste, zelfs laaiend enthousiaste reacties vertelde ze!

Binnenkort vertellen wij u meer over de Talentenscan van Humanitas. Dan lanceren we een website. U kunt ondertussen wel alvast de Facebookpagina volgen van Talentenscan Humanitas.