Potroosjes voor vrijwilligers

Kijk hem fietsen… vrijwilliger van de Sociale Benadering Kees Koeleman, op 5 mei jl., onderweg naar een aantal van onze deelnemers om hen op Bevrijdingsdag te verblijden met een mooi plantje. Dank aan Dock HIS die dit mogelijk maakte. Ook vrijwilliger Bas Noordzij was samen met studenten en collega’s van de partij om bij deelnemers het mooie potroosje langs te brengen. Het was een fijne dag, de zon liet zich regelmatig zien en de deelnemers waren allemaal erg blij met het plantje maar vooral met het praatje erbij!

Heb jij wat tijd beschikbaar je medemens te helpen zelfstandig te blijven functioneren en wonen? Geef je dan op! Bel naar de Humanitas Klantenservice: 010 – 27 13 800 of stuur een mail naar sbd.aouwerkerk@gmail.com