Joke is blij dat ze vrijwilligerswerk mag doen!

Al meer dan tien jaar is Joke de Jonge vrijwilligster. Eerst bijna zeven jaar in het vroegere Ruwaard van Puttenziekenhuis en nu sinds vier jaar bij Stichting Humanitas. Maar heel bijzonder vindt ze dit eigenlijk niet, want sommige mensen doen al twintig, dertig jaar vrijwilligerswerk, is ze van mening. Toch mag haar inzet op de etage bij Humanitas zeker bijzonder genoemd worden,want niet iedereen voelt zich geroepen om zich te bekommeren om kwetsbare (dementerende) patiënten.

Lees verder op: http://nissewaard.debotlek.nl/nieuws/algemeen/168635/joke-is-blij-dat-ze-vrijwilligerswerk-mag-doen-

Joke is blij dat ze vrijwilligerswerk mag doen!