Lekker met de boot weg

Afgelopen zondag, 9 december, zijn dertig bewoners van Humanitas IJsselburg en de Wetering opgehaald met bussen om een kerstbrunch te beleven op partyboot ‘de Marlina’ van rederij Fortuna.Dit initiatief kwam van onze vrijwilligster Denise Pols, die door middel van een crowdfunding campagne ouderen een geweldige dag heeft kunnen geven.

Onder genot van live muziek, entertainment en een lopend buffet met warme en koude gerechten werden we rondgeleid door de havens van Rotterdam. Bij thuiskomst stonden er ook nog eens kersttassen voor de bewoners klaar, die met zorg door Denise en o.a. haar moeder zijn samengesteld.

Nogmaals dank, lieve Denise, voor een bijzondere dag. Het was zeer geslaagd! Iedereen heeft genoten! Ook dank aan alle vrijwilligers die deze dag vlotjes liet verlopen, super!